OOK GEZIEN WORDEN IN WIJHE?
Wie weleens in Wijhe komt, moet dit grote opvallende beeldscherm in de etalage van DW Makelaardij zeker gezien hebben. Midden in het centrum van Wijhe, gericht naar het drukke kruispunt ‘Raalterweg/Enkweg’ en voor de spoorwegovergang, valt dit 1,20 meter brede en 2,00 meter hoge beeldscherm zeker op.
ZO’N 20.000 PASSERENDE MENSEN PER WEEK
Volgens gegevens die beschikbaar zijn gesteld door de gemeente Olst-Wijhe, passeren er gemiddeld 4.000 mensen per doordeweekse dag dit kruispunt. Omdat het in het weekend minder druk is, betekent dit dat er per week gemiddeld zo’n 20.000 mensen van jong tot oud dit beeldscherm zien.
NÓG MEER LANGER ONDER DE AANDACHT
Indien er een trein voorbijkomt, dan moet een deel van deze passanten wachten voor de spoorwegovergang. Dit duurt enkele minuten en vindt 4 x per uur plaats, wat nog meer aandacht oplevert.
MINIMAAL 720 KEER PER 24 UUR IN BEELD
Niet alleen de trein komt 24 uur per dag voorbij, maar ook jouw advertentie… mocht je natuurlijk besluiten om te gaan adverteren op dit beeldscherm.
Een pagina met een advertentie is maximaal 10 seconde in beeld en komt minimaal 1 keer per 2 minuten voorbij. Dat is dus gegarandeerd minimaal 30 keer per uur en minimaal 720 keer per 24 uur dat een advertentie op een originele manier onder de aandacht gebracht wordt. Nu we de rekenmachine dan toch bij de hand hebben, dan betekent dit dat een advertentiepagina per week minimaal 5.040 keer in beeld komt en per maand minimaal 20.160 keer.